👈 فروشگاه فایل 👉

درس‌نامه اصول ارتباطات و مخاطب شناسی

ارتباط با ما

... دانلود ...

درس‌نامه اصول ارتباطات و مخاطب شناسی

فرمت فایل:ورد{فایل ویرایشی} تعداد صفحات:451صفحه

چکیده ای ازمتن:

مقدمه

مز موفقيت و دست يابي به هر موضوع ارزشمندي، شناخت كافي از آن است. هر قدر موضوع پيچيدگي بيشتري داشته باشد، شناخت از آن، بايد عميق تر، گسترده‌تر و مطمئن‌تر باشد.

انسان به عنوان يكي از موضوع‌هايي كه از دير باز مورد مطالعه دانشمندان و پژوهش‌گران بوده، پيچيده‌ترين موجود بر روي كره خاكي به شمار مي رود. اگر دانشمندي از او با تعبير ناشناخته ياد كرده، به دليل پيچيدگي اوست و شايد بتوان با قاطعيت بيان كرد كه هيچ‌گاه، هيچ كس به رمز و رازهاي دروني انسان پي نبرده و نخواهد برد. واژه انسان، بيشترين بسامد را در موضوع‌هاي محوري جامعه و جامعه‌شناسي به خود اختصاص داده است. از جمله اين موارد، نقش اصلي‌اش در تبليغات مي باشد كه از او به عنوان مخاطب ياد مي‌كنند.

مخاطب به طور ساده، به خوانندگان و بينندگان هر رسانه تبليغي يا محتواي تبليغي اشاره دارد. انسان يا مخاطب كه اصلي ترين جزء محوري در تبليغات است با اركان تبليغ ارتباطي مستقيم و اساسي دارد. به همين جهت قبل از انجام هر نوع تبليغي بايد بتوانيم براي سؤالات زير پاسخي روشن داشته باشيم:

- شيوه صحيح تبليغاتي كدام است؟

- ابزار سالم و مجاز تبليغات كدام است؟

- چه چيزي بايد تبليغ شود؟

- مخاطب كيست و جايگاهش در تبليغات كجاست؟

- ويژگي‌هاي مبلّغ صالح چيست؟

- گستره زماني و مكاني تبليغ تا چه حدّي است؟

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت در مورد آمار تحليلي پروپوزال رشته مدیریت اثر گسترش منابع انسانی بر رضایت شغلی پاورپوینت بررسی اشتغال زایی جوانان از طریق فناوری اطلاعات پاورپوینت گوناگونی جانداران علوم نهم پاورپوینت تفكر فازي درمديريت